Regulamin wizyt w gabinecie w czasie pandemii covid-19

Gabinet:

ORTO-OPTICA
Centrum Dobrego Widzenia
mgr Ewa Witowska-Jeleń
ul. Królewska 5/3, Kraków 30-045

NIP: 677-212-99-03
Regon:121188257

Rejestracja Pacjentów:

tel. 886-799-700
email: kontakt@orto-optica.pl

Sekretariat, szkolenia, sklep internetowy:

tel. 886-799-700
email: zamowienia@orto-optica.pl

Zapraszamy w dni powszednie w godz. 10.00-18.00.

Specjaliści:

mgr Ewa Witowska-Jeleń
tel. 668-145-966
email: ewa@ortoptyka.pl

mgr Dorota Piszczek
tel. 602-424-494
mail: dorota-piszczek@wp.pl

1. Przyjmujemy wyłącznie Pacjentów zdrowych, bez widocznych objawów infekcji. Pacjenci chorzy, kaszlący, z gorączką – nie będą przyjmowani.

Tuż przed wizytą będziecie Państwo proszeni o udzielenie informacji na temat swojego (lub dziecka) samopoczucia oraz kontaktu z osobami chorymi, zakażonymi lub przebywającymi na kwarantannie. Proszę się także spodziewać, że może zostać Państwu zmierzona temperatura.

2. Na wizytę prosimy przyjść w czystej maseczce. Jeśli Pacjent będzie miał założoną brudną, znoszoną maseczkę nie będzie przyjmowany lub będzie musiał zakupić sobie czystą maseczkę (istnieje taka możliwość w naszym gabinecie w cenie 5 zł). Maseczka musi być założona prawidłowo tj. zakrywając usta i nos.

Prosimy nie zabierać ze sobą zbędnych rzeczy. Poza wyjątkowymi przypadkami, jedzenie i picie na terenie Gabinetu jest zabronione.

3. Po wejściu do Gabinetu prosimy o umycie lub zdezynfekowanie rąk. Oczekując na wizytę prosimy o nie dotykanie swojej twarzy, nie korzystanie z telefonów komórkowych, co dotyczy szczególnie dzieci oczekujących na wizytę.

4. Aby zminimalizować ilość osób przebywających w poczekalni, prosimy, na wizytę przychodzić punktualnie na wyznaczoną godzinę, bez osób towarzyszących. Wyjątek stanowią dzieci, którym powinien towarzyszyć tylko 1 opiekun/rodzic.

5. Przebywając w poczekalni nie dotykamy znajdujących się w niej przedmiotów. Oprawy okularowe w celu przymierzenia podaje pracownik Gabinetu.

6. Na wizyty oraz terapie widzenia prosimy, w miarę możliwości, umawiać się telefonicznie pod nr 886-799-700.

7. W przeddzień wizyty nasz pracownik będzie się z Państwem kontaktował celem potwierdzenia wizyty. Należy odpowiedzieć zgodnie z prawdą na zadane wówczas Państwu pytania, dotyczące aktualnego stanu zdrowia Pacjenta i jego Rodziny (dotyczy ewentualnych zachorowań na COVID-19 lub kwarantanny osób z najbliższego otoczenia).

8. W przypadku gdy Pacjent w dniu wizyty odczuwa dolegliwości typu kaszel, gorączka prosimy o kontakt telefoniczny i przełożenie wizyty na inny termin.

9. Preferujemy płatność w formie bezgotówkowej (kartą).

Powiększ
Kontrast