1. Przyjmujemy wyłącznie Pacjentów zdrowych, bez widocznych objawów infekcji. Pacjenci chorzy, kaszlący, z gorączką – nie będą przyjmowani.
Tuż przed wizytą będziecie Państwo proszeni o udzielenie informacji na temat swojego (lub dziecka) samopoczucia oraz kontaktu z osobami chorymi, zakażonymi lub przebywającymi na kwarantannie. Proszę się także spodziewać, że może zostać Państwu zmierzona temperatura.
2. Na wizytę prosimy przyjść w czystej maseczce. Jeśli Pacjent będzie miał założoną brudną, znoszoną maseczkę nie będzie przyjmowany lub będzie musiał zakupić sobie czystą maseczkę (istnieje taka możliwość w naszym gabinecie w cenie 5 zł). Maseczka musi być założona prawidłowo tj. zakrywając usta i nos.
Prosimy nie zabierać ze sobą zbędnych rzeczy. Poza wyjątkowymi przypadkami, jedzenie i picie na terenie Gabinetu jest zabronione.
3. Po wejściu do Gabinetu prosimy o umycie lub zdezynfekowanie rąk. Oczekując na wizytę prosimy o nie dotykanie swojej twarzy, nie korzystanie z telefonów komórkowych, co dotyczy szczególnie dzieci oczekujących na wizytę.
4. Aby zminimalizować ilość osób przebywających w poczekalni, prosimy, na wizytę przychodzić punktualnie na wyznaczoną godzinę, bez osób towarzyszących. Wyjątek stanowią dzieci, którym powinien towarzyszyć tylko 1 opiekun/rodzic.
5. Przebywając w poczekalni nie dotykamy znajdujących się w niej przedmiotów. Oprawy okularowe w celu przymierzenia podaje pracownik Gabinetu.
6. Na wizyty oraz terapie widzenia prosimy, w miarę możliwości, umawiać się telefonicznie pod nr 886-799-700.
7. W przeddzień wizyty nasz pracownik będzie się z Państwem kontaktował celem potwierdzenia wizyty. Należy odpowiedzieć zgodnie z prawdą na zadane wówczas Państwu pytania, dotyczące aktualnego stanu zdrowia Pacjenta i jego Rodziny (dotyczy ewentualnych zachorowań na COVID-19 lub kwarantanny osób z najbliższego otoczenia).
8. Wizyty niepotwierdzone na dzień przed planowaną wizytą mogą zostać anulowane.
9. W przypadku gdy Pacjent w dniu wizyty odczuwa dolegliwości typu kaszel, gorączka prosimy o kontakt telefoniczny i przełożenie wizyty na inny termin.
10. Preferujemy płatność w formie bezgotówkowej (kartą).